Dažādi īpašie piedāvājumi restorānos

Jebkurš restorāns var gūt sev labumu, ja veicina apmeklētāju patiku ar dažādiem īpašiem piedāvājumiem. Īpašas akcijas, izdevīgs darba laiks, sezonas piedāvājumi – pastāv ļoti daudz iespējas, kā restorānu īpašnieki var patīkami pārsteigt savus klientus, radot vēlmi nākt vēl un vēl. Nosaukšu dažus visvieglāk īstenojamos piedāvājumus, par kuriem vajadzētu padomāt ikvienam restorānam, kurš vēl nav izdomājis, kā patīkami pārsteigt apmeklētājus. Idejas aizgūtas no http://www.superlaina.com/

1. Vakariņu degustēšana
Speciālas degustācijas ļautu klientiem izmēģināt īpašu vakariņu ēdienkarti, kas tiktu apvienots ar attiecīgu jaunu dzēriena kokteili. Degustācijas vakarā lieliski paaicināt vīnzini, kas klientiem pastāstītu visu par vīniem; kādu dzer pie katra ēdiena. Šādi vakari iegūst lielu atsauksmi un ļauj klientiem novērtēt ēdienus, kurus, skatoties pēc atsauksmēm, droši varētu iekļaut jaunajā ēdienkartē.

2. Īpašo gada svētku dienu piedāvājumi
Daudzas īpašas restorānu akcijas kapitalizē tieši brīvdienas un svētku dienas, kas daudziem asociējas ar kaut ko īpašu. Šādus īpašos piedāvājumus var izveidot uz Valentīna dienu, Mātes dienu, Vecgadu un daudz citiem svētkiem. Šajās dienās restorānu organizācijai ir jāpieliek lielāks darbs, jo cilvēki mēdz apmeklēt šādas ēdināšanas iestādes, jo vēlas būt labi apkalpoti un ne par ko neraizēties. Tāpēc īpaši šajās dienās apkalpošanai ir jābūt augstākās klases. Valentīna dienas īpašā akcija varētu būt domāta pāriem, bet Māmiņu dienā visas māmiņas saņemtu gardu saldo, kā pārsteigumu no restorāna.

3. Labdarības akcijas
Došanās uz vakariņām un tādējādi arī atbalstīt labdarību un sniegt citiem palīdzību – kas var būt vēl labāks. Šāda labdarības mērķiem veltīta akcija lieliski strādā arī uz biznesu, jo šis restorāns paliks atmiņā kā sirsnīga un izpalīdzīga iestāde, uz kuru ir prieks atgriezties. Idejas labdarību pasākumu veidošanai var būt dažādas, piemēram, deju šovs, dzīvā mūzika, vai pat spēļu vakars, apvienojumā ar gardu maltīti.

4. Līdzi ņemamais ēdiens
Kā viena no labākajām ēdināšanas iestāžu priekšrocībām ir iespēja ņemt ēdienu līdzi uz mājām. Daudzi cilvēki vēlas laiski iegulties savā dīvānā un baudīt gardas vakariņas pie televizora – neuztraucoties par ēdiena gatavošanu un pārtikas iegādi. Tādēļ daudzi restorāni kļuvuši ļoti populāri – jo viņi piedāvā iespēju pagatavoto ēdienu atvest tieši uz tavām mājām, vai arī iepērkoties klātienē, paņemt visu uz mājām. Šis ir lielisks veids kā paplašināt klientu bāzi un palielināt restorāna reputāciju.

5. Pērkot vienu, saņem vairāk
Reti kad cilvēki dodas uz restorāniem, lai vienatnē paēstu. Biežāk tomēr dodas kompānijā sākot no divi un vairāk. Tas nozīmē, ka tā ir lieliska iespēja ekonomēt savu budžetu. Piemēram, iegādājoties speciālo piedāvāju, kas parāda, ka pasūtot vienu porciju, otra nāk par lētāku cenu. Vai ekstra gardums, iegādājoties vienu produktu. Piemēram, pērkot pamata ēdienu, saldais nāk komplektā par velti. Šāda pati taktika ļoti labi darbojas veikalos, bet arī nav izslēgta restorānu ēdienkartēs.

6. Laimīgās stundas
Restorāni mēdz ieviest šādas laimīgās stundas kādā konkrētā dienas laikā, lai piesaistītu vairāk klientus. Laimīgās stundas darbojas neilgu laiku, parasti vienas vai divas stundas. Tās laikā ir īpaši piedāvājumi, kuri ir par samazinātu cenu. Ļoti bieži šādas laimīgās stundas ir tieši brokastu vai pusdienu laikā. Vakarpusē laimīgās stundas ir izveidotas, lai pēc darba nogurušie cilvēki var mierīgi apsēsties un padzert siltu dzērienu. Laimīgās stundas var tikt izveidotas arī atsevišķām cilvēku grupām, piemēram, skolēniem, studentiem, pensionāriem. Tas, savukārt, piesaistīs tieši šos apmeklētājus. Restorānam, kurš ir blakus universitātei, būtu izdevīgi izveidot īpašās laimīgās stundas studentiem, brokastu laikā. Zinot, ka studenti mēs pēdējā brīdī skriet uz nodarbībām, nemaz neēdot brokastis. Arī pensionāriem vairāk izdevīgs laimīgo stundu laiks būtu rīta puse.

Lai iegūtu vairāk informācijas, apmeklējiet šo mājaslapu.